NAPSIE MADRATSI TAGASISIDE

Vaata, mida teised kliendid Napsie madratsist arvavad.

4,48/5 (448)

Uuri lisa >
Kui näed tagasiside esitanud inimese nime kõrval olevas kastis linnukest, siis tähendab see, et oleme nad kinnitanud Napsie omanikena. Me ei muuda kunagi tagasiside teksti, sest oleme veendunud, et tagasiside – olgu see hea või halb – peaks olema kättesaadav kõigile.

5

68.6%

4

10%

3

2.2%

2

3%

1

5.8%

Kirjuta meile, miks Napisesse armusid

Hinda*

61-70 of 448

Laura

Hea
Super mugav, hea kvaliteediga madrats. Love it!

Martin

Super
Hea madrats. Soovitan.

Liina

Suurepärane
Ostsin madratsi lapsele, sest tundus mulle parima valikuna turul ja ma ei pidanud pettuma. Hinna ja kvaliteedisuhe on väga paigas. Kui olete otsimas madratsid, mis eelarvesse auku ei lööks, siis ma soovitan soojalt.

Tiia Kinnitatud Napsie omanik

Super rahul
Väga rahul ostuga,kattemadrats vastas super plus ootustele. Julgen soovitada sõpradele!

Sheila

Negatiivne kogemus
Tellimus sai esitatud 28. veebruaril 2022. Praegu on 6 nädalat mööda läinud kuigi kirjas oli et 3. nädala pärast on kohal, ja ikka ootan.
Üritame kõik tellimused võimalikult kiirelt klientideni toimetada, kuna oleme väike mutter suures firmas, siis meist kahjuks tarned ei sõltu, kuid teeme omaltpoolt kõik selleks, et kliendid saaksid võimalikult kiirelt oma tellimused kätte. Väga vabandame ebamugavuste pärast!

Risto, 28 aastane

Tarneprobleemid
Tellisin jaanuri lõpus madratsi koos patjade, teki, lina ja voodipesu komplektiga. Tellimise hetkel näitas, et kõik tooted on laos olemas ja tarneaeg 3-5 tööpäeva. Hetkel aprilli esimene nädal, ning pole miskit kätte saanud. Ei pakuta ei kompromissi ega jagata informatsiooni, kui just ise pidevalt peale ei käi (pidevalt= 1 email kuus). Olen väga pettunud, et ei jõudnud proovida, sest kannatus katkes enne ja tellimus sai tühistatud.
Väga vabandame antud olukorra pärast!

Kreete

Tekk
Olen madratsi ja padjaga väga rahul, kuid tellisin ka 200x200 teki, mille asemel jõudis minuni hoopis väiksem tekk. Helistades, et küsida nõu, kuidas jätkata, suunati mind üks kord pahuralt teise telefoninumbri suunas ning seejärel suunati mind küsimused/vastused lehele, kust samuti abi ei saanud.

Daisy, 36 aastane

Tallinn, EE

Väga kõva madrats ja õhuke tekk, ei vasta kirjeldusele
Kahjuks kirjeldus ja tegelikkus ei lähe madratsi puhul kokku. Kirjas, et kohandub sinu kehaga ehk pehmem peaks olema. Tegelt on tunne nagu magaks maas vaiba peal:( madrats nii kõva et kui teine liigub et tunne, kui paned klaasi nurka ja hüppad siis ei kuku ilmselt klaas ùmber. Kellele meeldib kõva madrats, siis on ideaalne, aga kes ootab kirjeldusele vastavat kehale vastavat vajumist ja pehmust peab pettuma. Leian, et see on kliendi petmine kui kirjeldus ei vasta tegelikkusele. Tarneaeg oli algselt tellimuse tegemisest üle 2 nädala pikem. Tellisin ka teki, kirjas et kohev tekk. Ei vasta kirjeldusele. Tekk on õhuke ja paistab suht làbi. Kuigi on soe, aga selline kergemapoolsen. Kellele meeldib kerge ja õhuke, siis see sobib.

kaidi tõnisson

Halb info vahetus
Tellisin voodipesukomplekti, millel oli juures tekst “Toode laos olemas. Tarne 5 tööpäeva jooksul.” Helistasin klienditeenindusse, kust vastati et toode tuleb 21.03 kuskile välismaalattu alles ja siis läheb aega 2 nädalat, et see Eestisse jouaks ja siis veel aega, et minuni. Ja et kodulehel ilmselt info uuendamata. Juba üsna pikalt on seal olnud seesama laos olemas kiri, ei mingit teadet et pean kauem kui kuu oma toodet ootama. Pettumus

Jaana

Tallinn, EE

Ei täida lubadusi
Napsie ei suuda täita oma tellimusi. Tellisin kuuaega tagasi, siis tuli pool tellimust kohale. Siiani ootan oma raha tagasi kauba eest, mida nad ei suutnud kohale tarnida. Väga ebainimlik suhtumine. Keeruline suhelda. Ignoreeritakse meile.
Vastame oma meilidele 1-2 tööpäeva jooksul, samuti tagastame raha nädala aja jooksul. Kui on endiselt probleeme, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega info@napsie.ee, et saaksime täpsemalt suhelda Teie tagastuse osas.

61-70 of 448