NAPSIE MADRATSI TAGASISIDE

Vaata, mida teised kliendid Napsie madratsist arvavad.

4,46/5 (452)

Uuri lisa >
Kui näed tagasiside esitanud inimese nime kõrval olevas kastis linnukest, siis tähendab see, et oleme nad kinnitanud Napsie omanikena. Me ei muuda kunagi tagasiside teksti, sest oleme veendunud, et tagasiside – olgu see hea või halb – peaks olema kättesaadav kõigile.

5

68.6%

4

10.2%

3

2.4%

2

3%

1

6.2%

Kirjuta meile, miks Napisesse armusid

Hinda*

11-20 of 452

Eve

Parim madrats!
Madrats juba 2 aastat kasutuses: pole ära vajunud ja tegi seljavaludega imet! Mõnusalt tugev, aga mitte kõva. Madratsi ja lina vahel on Jyski 10 eurone madratsikate, nii et madrats ise on topivaba ja näeb välja nagu uus. Kõhuli ja selili magajatele ideaalne!
Aitäh, et olete soetanud meie toote ja head edaspidist kasutamist!

Kelly, 20 aastane

Tallinn, EE

Jumbo tekk
Saadeti valet värvi tekk, kast ka katki ja kole.
Tere, palun võtke meiega ühendust telefonil 6580066 või emaili teel info@napsie.ee, et saaksime suhelda täpsemalt Teie tellimusest.

Saar

Pambus tekk ja padi
Kauba sain päris kiiresti kätte. Lapsele meeldib selle teki ja padjaga magada.
Täname Teid meeldiva tagsiside eest! Head kasutamist!

Brita, 23 aastane

Tartu, EE

Ei saanudki madratsit
Tellisin madratsi septembri keskel, võtsin ühendust klienditeenindusega, et saada teada millal minu madrats jõuab. Oktoobri keskel. Okei, kannatan ehk ära. Oktoobri keskel minuga ühendust võetud pole, vōtan ise ja öeldakse, et novembri alguses (tarne jälle hilineb). Jälle ootan. Nüüd mõned päevad enne novembri algust kirjutan neile, et teaksin millal novembris madrats tulla võiks ja öeldakse, et seda ei tulegi! Teada sain seda nii, et pidin ise nendega ühendust võtma. Eeldan, et kui ma poleks, siis oleksin lihtsalt ootama jäänudki. Kahju, et olen asjatult oodanud, ikka veel ilma madratsita olles.
Väga vabandame antud olukorra pärast! Teavitame kõiki kliente kui info meieni jõuab.

Maria

12 nädala jooksul madratsit ei saanud
Väga tahaks vastata küsimusele, et kuidas mulle Napsie meeldib, aga paraku ei saa. Ootasin madratsit juuni lõpust alates, kui lubatud tarneaeg oli tööpäevades mõõdetav. Lükati ühe korra edasi, helistati ise, lubati kompensatsiooniks voodipesu "Unenäopüüdja", kõik okei ja veel arusaadav. Siis tuli teine edasilükkamine, nüüd juba kuu. Helistati, lasti 1 korra kutsuda ja saadeti kiiresti meil - veel kuu aega edasilükkamist. Lisakompensatsiooni enam ette nähtud ei olnud, küsimise peale pakuti -10% nende veebipoest. Loomulikult tuli ka kolmas edasilükkamine. Ka siis otsustasin veel viimase võimaluse anda. Taas lisakompensatsioonist ei sõnagi, pakuti asenduseks Dormeo madratsit. Neljandast edasilükkamisest teada saamiseks pidin juba ise helistama. :) Praeguseks on kodulehel tarneajaks 7 nädalat, nagu öeldud, mindi minu kogemuses sellest ka rohkem kui topelt üle. (Kõrvalmärkus - otsustasin peale 12 nädalat Dormeo asendusmadratsi vastu võtta, sest klienditeenindus rääkis, et ka see on kõva madrats, veel kallim ja kvaliteetsem, väga suur vastutulek nende poolt klientidele. See tuli kohale, ei ole ühestki otsast reklaamitult jäik, ja nähtavasti ka asenduseks pakutud voodipesu oli otsa saanud, sest saadeti midagi muud.) Lühikokkuvõte - kui soovite 4 kuud ja enam madratsit oodata, siis miks mitte katsetada. Mulle igatakes tundub selge, et Napsie kampaaniad on firmale kiire raha teenimiseks ning reaalset võimekust klientidele toodet müüa Studio Modernal või tema emafirmal ei ole. Kohe kindlasti viimane kord sellelt firmalt midagi tellida. :)
Üritame kõigi klientide madratsid võimalikult kiirelt tellijateni toimetada. Kuna oleme väike mutter suures firmas, siis kahjuks tarne meist ei sõltu. Teeme omalt poolt kõik selleks, et kliendid saaksid oma tellimused võimalikult kiirelt kätte. Tellimuse tasumise osas, saab klient ka valida kauba eest tasumine kättesaamisel.

Helen Allik, 28 aastane

Tallinn, EE

Tarne hilinemine.
Olin kolimas ning uues korteris puudus madrats. Vaatasin internetist kus kõige kiiremalt kvaliteetne madrats soetada. Napsiel oli kenasti kirjas: toode on laos, tarne kuni 5 tööpäeva. Ootasin 5 tööpäeva. Helistasin klienditeenindusse 5x, kus liinid hõivatud olid ning lubati tagasi helistada- mida ei tehtudki. Kirjutasin emaili ning sain vastuseks vabandused, et madrats on laost otsas ning jõuab järgmisel nädalal minuni. Kus ma seniks magan? Põrandal? Miks on muudel madratsitel kirjas, et toode on laost otsas ning sellel kirjas, et toode on laos olemas kui seda tegelikult ei ole. Sama info on veel tänagi üleval (kuigi pidi juba siis otsas olema kui tellimuse tegin). Väga ebameeldiv kogemus. Madratsi kvaliteeti veel kommenteerida kahjuks ei oska.
Muudame kodulehel tarneaegasi nii kiirelt kui võimalik, kui on tekkinud olukord kus toode on laos ja järgmisel hetkel otsas, siis muudame ka infot kodulehel.

Häli

Madratsid on head, katted&linad mitte
Madratsid on head. Alguses harjumatult kõvad, aga uurisin juba enne, et seljavaludega soovitatakse pigem kõvemat madratsit, seega andsime endale aega harjumiseks. Kasvav noormees sai uue madratsi ja kattemadratsi - tulemuseks hea uni ja seljavalud kadunud. Ning teine meist sai vanale madratsile uue kattemadratsi - sellest piisas, et une kvaliteeti ja selja tervist oluliselt parandada. Ainus negatiivne asi on see, et madratsikate muutub üpris ruttu topiliseks ja seda on ka läbi lina tunda, mis ei ole meeldiv. Lisaks, see kallis peenes kotis kummilina on kohutav! Juba esimese nädalaga läks nii topiliseks ja ei kannatanud enam sellel magada. Pärast pesu proovisime teise poole pöörata, aga sama teema. Ostsime 2 tk ja mõlemad lõpetasid kahjuks väga ruttu prügikastis.

Koidu, 49 aastane

Kuressaare, EE

Ei saanud seda mida tellisin, aga asendati teisega ja olen rahul.
Tahan edaspidi ikka seda õiget madratsit.
Üritame klientidele leida alternatiive, et kliendid saaksid võimalikult kiirelt endale sobiva madratsi.

Maarja-Liis, 26 aastane

Kose, EE

Muidu mõnus ja mugav madrats aga.....
Ostsime madratsi eelmine aasta oktoobris ehk kümme kuud tagasi umbes ja selle kümne kuuga on madratsi kate läinud topiliseks. Oleme kpguaeg kasutanud lina. Kas see on normaalne? Ei mäleta, et ükski teine madrats oleks topiliseks läinud ja palju rohkem kasutatud, kui seda
Palun võtke meiega ühendust info@napsie.ee, et saaksime täpsemalt Teie olukorda lahendada.

Vivian, 27 aastane

Tallinn, EE

Kahjuks ei sobinud
Meile kahjuks ei sobinud, liiga kõva ja ebamugav madrats, ei harjunud kahe aastaga ära. Ootame nüüd uut ja pehmemat madratsit.
Väga kahju kuulda, et meie Napsie madrats Teile ei sobinud.

11-20 of 452