NAPSIE MADRATSI TAGASISIDE

Vaata, mida teised kliendid Napsie madratsist arvavad.

4,46/5 (452)

Uuri lisa >
Kui näed tagasiside esitanud inimese nime kõrval olevas kastis linnukest, siis tähendab see, et oleme nad kinnitanud Napsie omanikena. Me ei muuda kunagi tagasiside teksti, sest oleme veendunud, et tagasiside – olgu see hea või halb – peaks olema kättesaadav kõigile.

5

68.6%

4

10.2%

3

2.4%

2

3%

1

6.2%

Kirjuta meile, miks Napisesse armusid

Hinda*

91-100 of 452

Katre

1tärn
Tellisin teilt 13.11.21 endale kaks komplekti voodipesu - tänaseks ei ole ei pakki ega teadet, ainult klienditeenindajate ebameeldiv ülbus ja suhtumine.
Palun võtke meiega ühendust info@napsie.ee, et saaksime täpsemalt suhelda tellimuse probleemist.

Riina

Kihelkonna, EE

Tagasiside
Tegin tellimuse 29.nov ja tarneajaks oli 3-7 tööpäeva. Täna 10. dets helistasin ,et kaugel minu tellimus on, siis öeldi, et kaup otsas ja uus partii saabub alles 20.dets Miks siis pannakse tarneajaks 3-7 päeva, kui reaalselt kaupa olemas ei ole?
Palun võtke meiega ühendust info@napsie.ee, et saaksime täpsemalt suhelda tellimuse probleemist.

Ülo, 35 aastane

Rae Vald, EE

Tarneprobleemid
Tellisin madratsi 20.11 ja täna on 9.12 ning mingit infot tellimuse staatuse kohta pole saanud.
Palun võtke meiega ühendust info@napsie.ee, et saaksime täpsemalt suhelda tellimuse probleemist.

Aili

Rakvere, EE

Tarne
Tellisin voodipesu,siis ,kui sai ratast keerutada,sellest juba paar kuud möödas.Voodipesu pole siiani.Arvestasin lubatust pikema tarnega,kuskil novembri algul oleks pidanud kohal olema.Kirjutasin infosse,vastus jäi sealt poolikuks.Niiet jh....rohkem ei telli
Palun võtke meiega ühendust info@napsie.ee, et saaksime täpsemalt suhelda tellimuse probleemist.

Anu, 36 aastane

tallinn, EE

Tarneaeg
Tellides 12.11.2021 teadmisega, et tarneaeg 3-7päeva. täna juba 29.11 ja tellimusest pole ei kippu ega kõppu
Tere Anu! Palun võtke meiega ühendust klienditeenindus@studio-moderna.com või telefonil +372 6 580 066, et saaksime täpsustada täpsemalt Teie tellimuse hilinemise põhjust.

Krissu, 37 aastane

Maaritsa, EE

Bambustekk
Soovitan bambusteki teistele ka, mina olen rahul. Väga soe ja kerge tekk, ei ole ka õhuke tekk. Eriti mõnus on ahjuküttega elamises, ei ole hommikuti külm ärgata.

Tiina Raamat, 54 aastane

Kuressaare, EE

Väga väga mugavad tooted.
Kõik on väga head ja mugavad tooted.Mina kasutan juba aastaid kõiki Napsie tooteid.Seljavalu kadunud ja uni super hea.Soovitan kõigile.

Katu, 22 aastane

Suurepärane
Esmalt olin väga skeptiline, sest madrats sai ostetud ilma proovimata internetist. Kui madratsi kätte sain ja seda proovida sain- ma ei pidanud pettuma! Ma olen äärmiselt tänulik, et selle ostu tegin, sest meie unekvaliteet on paranenud korduvalt ning kindlasti julgeme soovitada ka teistele!

Kamilė, 24 aastane

väga meeldib
Olen KÕIGEGA väga rahul: padja mugavus, eemaldatav kate, mida saan all hoida, et liigutused edasi ei kanduks, ilus disain ei soojenda keha magades nagu teised ja muidugi väga ahvatlev hind lol :)

Anna

Ülihea madrats
Super hea toode neile, kellele meeldib veidi kõvem madrats. Minu unekvaliteet on tänu sellele madratsile umbes täpselt 101x paranenud. Esimesed 1-2 ööd läks harjumiseks veidi aega, aga nüüd ei kujutaks ilma selleta und ettegi. Väga väga soovitan.

91-100 of 452