NAPSIE MADRATSI TAGASISIDE

Vaata, mida teised kliendid Napsie madratsist arvavad.

4,48/5 (448)

Uuri lisa >
Kui näed tagasiside esitanud inimese nime kõrval olevas kastis linnukest, siis tähendab see, et oleme nad kinnitanud Napsie omanikena. Me ei muuda kunagi tagasiside teksti, sest oleme veendunud, et tagasiside – olgu see hea või halb – peaks olema kättesaadav kõigile.

5

68.6%

4

10%

3

2.2%

2

3%

1

5.8%

Kirjuta meile, miks Napisesse armusid

Hinda*

1-10 of 448

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 45

Ilona, 55 aastane

Tõrma, EE

Kimono
Olen nüüdseks tellinud kaks kimonot. Teise tellisin,kui esimest olin juba mitu päeva kandnud. Väga mõnus ja mugav,ei ole palav,keha hingab teda kandes.

Ilona

Jumbo pleed.
Pleed on tõesti väga suur,soe. Soovitan,terve pere mahub sinna alla. Hea automatkale kaasa võtta,lisatekki polegi siis vaja.

Ilona

Tõrma, EE

Bambuspadi ja bambustekk.
Tekk ja padjad said tellitud,kuna vahetasin vanad välja,olen Napsie lehte pikalt jälginud ja otsustasin proovida. Näevad head välja, hind oli sooduskoodiga sõbralik. Julgen soovitada. Tarne oli kiire.

Kärt, 22 aastane

Tartu, EE

JUMBO pleed
Jumbo pleed ise on väga mõnus ja pehme. Kuid sain Napsie poolt väga ebameeldiva klienditeeninduse osaliseks. Mulle saadeti halli pleedi asemel valge ning helistades klienditoele, kellel oli ilmselt ka keeleline barjäär, oli ülimalt ebameeldiv ning lõpuks pani minu kõne kinni. Helistades Teist korda ning küsides, miks minu kõne kinni pandi, pani klienditeenindaja uuesti minu kõne kinni. Nüüd pean oma halli pleedi ootama 1-2 nädalat veel lisaks ja ka paki tagastusega ise tegelema, kuigi oleks pidanud napsie organiseerima kulleriteenuse ja minuga uuesti ühendust võtma.

Eleri

Jumbo pleed
Pleed väga mõnus ja pehme, aga kast oli väga kole (mitmest kohast katki, väga kulunud ja teip lahti ühelt poolt).
Aitäh, et soetasite meie toote. Loodame, et kasti defekt, et mõjuta teki kasutamist!

haike

jumbo tekk
Tere, pakk oli poolik. Tekk oli olemas aga lubatud lauamängu nupud puudu. Kahju, et ei suuda kõiki pakke ühtlaselt pakkida. Osad kliendid saavad nupud ka, teised ei saa. Vastatakse ainult, et teki kasutust nupud ei muuda ja kindlasti on kodus nupud olemas. Jah on olemas küll nupud, kuid palun vaadake pakkimise süsteem üle, et pakid oleks ühtlase. Kena päeva!
AAitäh, et soetasite meie toote, väga vabandame ebamugavuste pärast!

Eve

Parim madrats!
Madrats juba 2 aastat kasutuses: pole ära vajunud ja tegi seljavaludega imet! Mõnusalt tugev, aga mitte kõva. Madratsi ja lina vahel on Jyski 10 eurone madratsikate, nii et madrats ise on topivaba ja näeb välja nagu uus. Kõhuli ja selili magajatele ideaalne!
Aitäh, et olete soetanud meie toote ja head edaspidist kasutamist!

Kelly, 20 aastane

Tallinn, EE

Jumbo tekk
Saadeti valet värvi tekk, kast ka katki ja kole.
Tere, palun võtke meiega ühendust telefonil 6580066 või emaili teel info@napsie.ee, et saaksime suhelda täpsemalt Teie tellimusest.

Saar

Pambus tekk ja padi
Kauba sain päris kiiresti kätte. Lapsele meeldib selle teki ja padjaga magada.
Täname Teid meeldiva tagsiside eest! Head kasutamist!

Brita, 23 aastane

Tartu, EE

Ei saanudki madratsit
Tellisin madratsi septembri keskel, võtsin ühendust klienditeenindusega, et saada teada millal minu madrats jõuab. Oktoobri keskel. Okei, kannatan ehk ära. Oktoobri keskel minuga ühendust võetud pole, vōtan ise ja öeldakse, et novembri alguses (tarne jälle hilineb). Jälle ootan. Nüüd mõned päevad enne novembri algust kirjutan neile, et teaksin millal novembris madrats tulla võiks ja öeldakse, et seda ei tulegi! Teada sain seda nii, et pidin ise nendega ühendust võtma. Eeldan, et kui ma poleks, siis oleksin lihtsalt ootama jäänudki. Kahju, et olen asjatult oodanud, ikka veel ilma madratsita olles.
Väga vabandame antud olukorra pärast! Teavitame kõiki kliente kui info meieni jõuab.

1-10 of 448

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 45